Dotacje Na Ekspansję Zagraniczną – SZKOLENIE
Niedawno nasza firma miała okazję współorganizować szkolenie online pt. „Dotacje na Ekspansję Zagraniczną”. Szkolenie online adresowane jest do firm o potencjale rozwoju na rynki zagraniczne.
Chcesz zorganizować webiar lub szkolenie online?
W Webinary24.pl zajmujemy się organizacją webinarów, szkoleń online oraz przygotowywaniem platform e-learningowych. Zapewniamy telewizyjna jakość obrazu i dźwięku, a nasz autorski chat na żywo zapewni odpowiednią dawkę interakcji między uczestnikami.
Dotacje na Ekspansję Zagraniczną
Internacjonalizacja MŚP – dotacje na ekspansję zagraniczną
Dotacje na ekspansję zagraniczną zwane są też potocznie Internacjonalizacją MŚP. W ramach dotacji przedsiębiorcy mogą otrzymać nawet 800 tys. zł dofinansowania kosztów wprowadzenia swoich produktów i usług na nowe rynki. Fundusze i dotacje skierowane są do mikro-, małych lub średnich przedsiębiorstw działających w Polsce, które posiadają produkt lub produkty o potencjale do internacjonalizacji na co najmniej jednym nowym rynku zagranicznym.
Co może być dofinansowane?
- usługi doradcze związane z opracowaniem i przygotowaniem do wdrożenia nowego modelu biznesowego;
- usługi związane bezpośrednio z wdrożeniem nowego modelu biznesowego, w tym m.in. koszty materiałów reklamowych, szkoleń, tłumaczeń, testów
- udział w międzynarodowych targach, wystawach lub misjach gospodarczych;
- nabycie środków trwałych z wyłączeniem nieruchomości lub wartości niematerialnych i prawnych w związku z przygotowaniem do internacjonalizacji działalności.
Do kogo skierowane są Dotacje na Ekspansję Zagraniczną?
Dotacje na Ekspansję Zagraniczną skierowane są do mikro-, małych lub średnich przedsiębiorstw działających w Polsce, które posiadają produkt lub produkty o potencjale do internacjonalizacji na co najmniej jednym nowym rynku zagranicznym.
Przedsiębiorcy planujący wejście na rynek szwajcarski lub do jednego z państw objętych EOG mogą liczyć na wsparcie do 550 tys. zł. Na wsparcie w wysokości 800 tys. zł mogą liczyć przedsiębiorcy, którzy planują ekspansję z produktem na co najmniej jeden rynek spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Szwajcarii. Minimalny wkład własny to 15% kosztów projektu.